Followers

Monday, October 10, 2011

Video Tutorial - Colouring Dark Skin Tones

Hi

I've made this video to show you how I colour darker skin tones.
Ich habe dieses Video gemacht um Euch zu zeigen, wie ich dunklere Hautfarben coloriere.

There are a few different colour combinations you can use, but my favourite is:
E11, E13, E25 E27 and R85 for the cheeks.

Es gibt einige verschiedene Farbkombinationen, die Ihr verwenden könnte, aber mein Favorit ist
E 11, E13, E25, E27 und R85 für die Backen.



Thank you for watching my video, I hope you found it helpful.

Danke fürs Anschauen des Videos, ich hoffe, es war hilfreich für Euch.


Hugs
Penni
X

3 comments:

Diny Sprakel said...

Hello Penni, this willbe very helpfull, because I get a lot of questions about dark skin. Good explanation. Thank you, Diny

corryskaart said...

hoi penni
had nog nooit gezien hoe een donkere huis werd gekleurd,dus een hele goed uitleg en dank je daarvoor!
groetjes van corry

Isi said...

die Challenge ist eine geniale Idee, ich bin Anfänger und habe nur wenige Copics, aber ich werde die Augen offen halten, nach für-mich-geeigneten Videos ^^
Bis bald,

Isi